مزایا و پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مزایا و پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
تاریخ : چهار شنبه 15 فروردين 1397
نویسنده : RmZiRn

مزایا و پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

پوشش بیماری های خاص

هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمائید. در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت. پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص (تا سن60سالگی) نیز حداکثر به میزان ۳۰ درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف 25 میلیون تومان طرح جدید به ازای هر بیماری خواهد بود .

بیماری های تحت پوشش:
1-سکته قلبی-Myocardial Infarction
2-سکته مغزی-
Stroke
3-جراحی عروق قلب-
Coronary Artey Surgery
4-پیوند اعضای اصلی بدن-
Main-Organ-Graft
5-سرطان-
Cancer

در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف 25 میلیون تومان و جمعا 125 میلیون تومان طرح جدید در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سال های بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد.

 

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از كار افتادگي دائم و کامل

این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می که اگر سرپرست خانواده (بیمه گذار) بر اثر حادثه کاری، از کارافتادگی دائم و کامل برای وی اتفاق افتاد، تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت کرده و در انتهای قرار داد تمامی موجودی صندوق به وی پرداخت می گردد.
اين امر به ادامه پوشش خدشه‌ای وارد نمی‌كند و ساير شرايط بيمه ‌نامه‌ ادامه خواهد داشت.


پرداخت سرمایه و غرامت به بیمه شده (طرح جدید)
در پوشش جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، در صورت از کار افتادگی بیمه شده علاوه بر پرداخت حق بیمه ای که در قرارداد تعیین شده است مبلغی تا سقف 40 میلیون تومان طرح جدید به عنوان سرمایه و یا غرامت نیز به بیمه شده پرداخت می گردد.

 

پوشش فوت طبیعی

تأمین منبع مالی در صورت نبود سرپرست خانواده
در صورتی که سر پرست (بیمه شده) خانواده بر اثر فوت طبیعی از بین برود :معادل 300 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت می گردد.
مثال : فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند اگر بر اثر فوت طبیعی از بین برود طبق فرمول زیر به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود.
مبلغ حق بیمه ماهانه × 300= پانزده میلیون تومان از لحظه شروع قرار داد فرد تحت پوشش بیمه فوت طبیعی قرار می گیرد. در زمان فوت بیمه شده علاوه بر غرامت فوت طبیعی ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه (صندوق بیمه نامه) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد.فوت طبیعی ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه (صندوق بیمه نامه) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد.
آیا می دانید ؟ در زمان فوت بیمه شده علاوه بر سرمایه فوت ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه در زمان فوت (سرمایه به شرط حیات) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد.

 

پوشش فوت در اثر حادثه

تامین منبع مالی در صورت فوت نابهنگام سرپرست خانواده
در صورتی که سر پرست خانواده (بیمه شده) در اثر حادثه از بین برود :
معادل 900 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمایه فوت طبیعی + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگ ردد.
مثال : فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند اگر بر اثر فوت حادثه از بین برود طبق فرمول زیر به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود .
مبلغ حق بیمه ماهانه
× 900= چهل و پنج میلیون تومان از لحظه شروع قرار داد فرد تحت پوشش بیمه فوت حادثه قرار می گیرد.
آیا می دانید ؟ چنانچه بیمه شده در طول مدت قرار داد در اثر حادثه فوت نماید علاوه بر سرمایه بیمه عمر، سرمایه بیمه حادثه و نیز سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (سرمایه به شرط حیات) نیز به استفاده کنندگان از قرار داد پرداخت می گردد.

 

نقص عضو و از کارافتادگی حادثه

پایان نگرانی ها در مورد پرداخت هزینه های پزشکی حادثه و نقص عضو
بیمه پاسارگاد برای اولین بار در بیمه های عمر و تأمین آتیه پوشش نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه و همچنین پوشش هزینه های پزشکی حادثه را برای بیمه گذاران خود لحاظ کرده است.
در این پوشش اگر بیمه شده بر اثر حادثه از کار افتاده و یا نقص عضو شود تا سقف 100میلیون تومان پوشش بیمه داشته و می تواند از بیمه سرمایه (غرامت) استفاده نماید.
همچنین بیمه شده در برابر خطراتی که بر اثر حادثه منجر به پرداخت هزینه های بستری و پزشکی می شود، پوشش داشته و شرکت بیمه تا سقف 10میلیون تومان این هزینه ها را پرداخت می نماید.

 

اعطای وام

اندوخته پس‌اندازي شما در بيمه عمر و پس‌انداز با پرداخت حق‌بيمه شكل گرفته و دارائي بيمه‌نامه شما محسوب مي‌شود. شما مي‌توانيد در مواقع ضروري تا 90درصد ارزش بازخريد اندوخته بيمه‌نامه خود وام دريافت كنيد.
این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید .
نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت.

شرایط و میزان وام:
پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچگونه تشریفات تا میزان 90% ارزش بازخریدی بیمه نامه. نرخ تسهیلات وام 4% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.

 

آیا می دانید؟

سرمایه این بیمه نامه تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد، بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری می باشد و برای موارد مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشوراست که به منظور عرضه خدمات بیمه ای وکسب سود متوازن در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد.

هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمائید. در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماریهای خاص بیمه می کند

بیمه پاسارگاد با بررسی پوشش های بیمه ای در بیمه نامه های عمر و تامین آتیه و همچنین با هدف ارائه خدمات بهتر و به روز تر پوشش های جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را معرفی نموده است.

 

 

 

 

مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد

"ذکری:77241"

09141050409

09226991261

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , آموزش , صنعت،معدن وتجارت , ,
برچسب‌ها: مجله ی دانستنی ها , اطلاعات عمومی , شرکت بیمه پاسارگاد ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» موز کاملا رسیده
» #1 LifeStraw
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» علاج سر درد‌هایی سینوزیتی + توصیه‌ها
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» عملکرد نمک در بدن زنان و مردان
» راه های تشخیص سلامت آلت تناسلی مردانه
» فواید آب سرد برای پوست
» عصب سنج انسان
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» برنامه درمان های گیاهی
» رنگین‌کمان به ام.اس دهن‌کجی می‌کند
» یـازده نکته مهم برای دوری از بیمـاری ام.اس
» این کارها را در حق خودتان انجام ندهید
» آموزش لغو عضویت در گروه های یاهو
» به اشتراک بگذارید
» بانک اطلاعات تمامی بیمارستان های کشور +دانلود
» آپاندیس به چه دردی می خورد؟
» 11 نکته‌ای که باید قبل از ارسال هر ایمیل به آن توجه کنیم
» مصرف استامینوفن این قسمت از بدن را از کار می اندازد
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم!
» این تمرینات را حتما پشت میز انجام دهید
» این نکات مهم پزشکی را به خاطر بسپارید
» سنگ کلیه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» کم کردن حجم موزیک
» عکس های واقعی/عکس 18+
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» نرم افزار طراحی برنامه زمانی مدارس aSc TimeTables v2014.11.12
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت دوم)
» دانلود رایگان کتاب چگونه طراح سایت شویم ؟

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409